09124866548

چگونه داخل کمد و کد دیواری را قفسه بندی کنیم ؟

در این روزها دکوراسیون داخل خانه از اهمیت زیادی بین مردم برخوردار است. دکوراسیون خانه خود شامل فضای داخل خانه و اتاق ‌ها است. در هر اتاق ممکن است تعدادی کمد دیواری تعبیه شده باشد که قفسه بندی هر یک، نیاز به صرف وقت و دقت زیادی دارد؛ چرا که این قفسه بندی می‌ تواند تاثیر زیادی در زیبایی و نمای داخلی اتاق بگذارد. با توجه به افزایش جمعیت و کوچک تر شدن خانه ها، این موضوع بیش تر از قبل هم مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که شما می توانید با یک قفسه بندی اصولی، تمام وسایل خود را در همان فضای قبلی جا کنید. خود این قفسه بندی باید یکسری ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند هم از نظر ظرفیت و هم از نظر زیبایی، قابل قبول باشد. در ادامه ما تمام نکاتی باید درباره چگونگی قفسه بندی کمد دیواری بدانید را گرد هم آورده ایم.

در نظر گرفتن فضای کافی برای قفسه بندی کمد دیواری

همانطور که گفتیم، باید قفسه بندی را طوری انجام دهید که فضای کافی بسته به نیاز کاربر داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از این قفسه ها که نیاز به قرار دادن وسایل بیشتری دارند، باید از اندازه بزرگ تری برخوردار باشند. اما برخی نیز می توانند اندازه نسبتا کوچکی داشته باشند. خیلی از افراد ممکن است ترجیح دهند فضای لباس های خود را کاهش دهند. اما با توجه به بی نظمی هایی که به وجود می آورد، نمی تواند ایده خوبی در نظر گرفته شود. شما باید همه جوانب را در این قفسه بندی در نظر بگیرید. لباس ها باید در هر لحظه در دسترس شما باشند، به همین دلیل اگر از فضای اندکی برخوردار باشند، ممکن است نظم کمد و در نتیجه زیبایی آن را دچار مشکل کند.

در نظر گرفتن تعداد به اندازه قفسه

این که شما چه تعداد قفسه برای کمد دیواری خود در نظر بگیرید، می تواند یک امر کاملا سلیقه ای باشد. اما باید علاوه بر زیبایی، کارایی آن کمد و نیاز خود را هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال، در صورتی که از تعداد کمی قفسه استفاده کنید تا فضای هر یک بزرگ تر باشد، ممکن است با توجه به شرایط شما، سبب بروز بی نظمی هایی شود. به علاوه، باید حتما بر اساس میزان فضای خود کمد، تعداد قفسه ها را تعیین کنید. اگر تعداد قفسه بیش از آن چیزی باشد که در کمد جا شوند، به تبع آن، اندازه هر یک به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. به همین دلیل باید از قبل، نیاز خود را در نظر بگیرید تا بتوانید به یک انتخاب درست برسید.

کارایی خود کمد را در نظر داشته باشید

گاهی اوقات، فرد صرفا می خواهد لباس های خود را داخل کمد دیواری قرار دهد. در این صورت، باید بر همین اساس، قفسه بندی آن کمد را انجام دهد. به عنوان مثال، شلوارهای بیرونی را در یک طبقه، شلوارهای داخل خانه را در طبقه دیگر و سایر لباس ها را بر همین اساس در یک طبقه مخصوص قرار دهد. اما اگر همین کمد به عنوان کتاب خانه مورد استفاده قرار بگیرد، مطمئنا باید طرز طبقه بندی آن را تغییر دهید.

توجه به نقش طراحی داخل کمد

گاهی اوقات ممکن است به طراحی و زیبایی داخل کمد اهمیتی ندهید؛ اما مسئله این است که طراحی داخل کمد نیز می تواند تاثیر زیادی در زیبایی ان داشته باشد. اگر کمد شما از زیبایی داخلی برخوردار نباشد، ممکن است در همان نگاه اول، فرد احساس کند که نظم خوبی در داخل آن هم وجود ندارد. به همین دلیل هم پیشنهاد می شود برای ارائه ظاهری بهتر برای فضای داخل کمد، از کاغذ رنگی و ترکیب رنگ های مختلف استفاده کنید. به علاوه، زیبایی فضای داخلی خود کمد، می تواند تاثیر زیادی در روحیه و انرژی روزانه شما داشته باشد.

طبقه بندی کمد دیواری بر اساس سن نوجوان

با توجه به این که روحیه یک فرد نوجوان با سایر سنین متفاوت است، باید حتما این موضوع را هنگام طراحی و قفسه بندی کمد دیواری اتاقش در نظر داشته باشید. باید قبل از طراحی داخلی کمد، حتما وسایل و نیازهای چنین فردی را در نظر بگیرید. به علاوه، حتما این قفسه بندی را طوری انجام دهید که نظم و ترتیب بهتری برای وی فراهم شود. با توجه به اینکه نوجوانان پسر معمولا علاقه ای به نظم و ترتیب ندارند، معمولا باید این قفسه بندی را طوری تنظیم کرد که بتواند حداقل نظم را برای وی به وجود آورد. به طوری که حتی اگر خود فرد هم نخواهد، لاقل وسایل در یک طبقه مخصوص قرار دهد.

قفسه بندی کمد دیواری برای یک دختر بچه

با توجه به اینکه دختران به رعایت نظم و انضباط علاقه بیشتری دارند، باید طراحی و قفسه بندی کمد اتاقشان با رعایت جزئیات بیشتری انجام شود. به علاوه، رنگ هایی که برای چنین کمدهایی استفاده می شود، باید براساس جنسیت او تعیین شود. این را هم در نظر داشته باشید که براساس سن و قد کودک، باید این طبقه بندی را طوری تنظیم کنید که فرد بتواند به تمام قفسه ها دسترسی داشته باشد.

انتخاب بهترین طرح برای قفسه بندی کمد دیواری

طرح های مختلفی برای این کار وجود دارند؛ شما باید براساس سایر وسایل و دکوراسیون داخلی خانه خود، طرح این طبقه بندی را نیز انتخاب کنید. امروزه طرح های بسیار شیک و مدرنی به بازار معرفی شده اند که می توانند بسته به شرایط هر اتاق، یک گزینه بسیار ایده آل در نظر گرفته شوند. به علاوه، انتخاب ترکیب رنگی هر قفسه، می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آن بگذارد. این ترکیب رنگ باید براساس دکوراسیون داخل خانه شما، طوری انتخاب شود که حس یک ظاهر مدرن یا کلاسیک برای فرد تداعی شود. 

مهمترین نکته در قفسه بندی داخل کمد دیواری چه مواردی می باشد ؟
در نظر گرفتن تعداد به اندازه قفسه مهمترین نکته می باشد.
بهترین نوع قفسه برای کمد دیواری کدام است ؟
با توجه به نوع استفاده از کمد دیواری ، حجم وسایل داخل ان و فاکتور های دیگر می توان بهترین نوع قفسه را انتخاب کرد.
تعداد بازدید این مطلب : 741
تماس با ما
آدرس: میدان حسن آباد، روبه روی درب آتش نشانی ، پلاک 3
موبایل : 09124866548 - 09122167813
تلفن : 02166701410 - 02166711464
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در تهران می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح