09124866548

قفسه بندی پیچ و مهره ای + قیمت عالی و نصب رایگان

قفسه بندی پیچ و مهره ای برای ذخیره سازی کالا و اجناس کم حجم استفاده و بیشتر در فروشگاه ها ، مراکز آموزشی، مغازه ها و انباری های منازل و برای نگهداری اقلام سبک و کم حجم استفاده می شود که بر خلاف قفسه بندی راک که برای اقلام سنگین و نیمه سنگین استفاده می شد و دارای اجزای زیادی بود ای نوع قفسه بندی ساده تر و در عین مقاوم بودن دارای مراحل نصب و اجرای ساده ای دارد.
قفسه بندی پیچ  و مهره ای
قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از کاربردی ترین انواع قفسه بندی است که در بازار وجود دارد. مهم ترین اجزای قفسه بندی پیچ و مهره ای نبشی سوراخ دار یا مشبک، کفی قفسه فلزی ، ستون ها، پیچ و مهره می باشد. قفسه بندی پیچ و مهره ای دارای انواع مختلفی می باشد. قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک ، که از این نوع  قفسه برای ذخیره سازی کالا ها و اقلام سبک در انبار های کوچک استفاده ومیزان تحمل بار این اقلام از 50 تا 120 کیلوگرم درهرطبقهاست. نوع دیگر این قفسه بندیقفسه بندی پیچ و مهره ای سنگین است که عموماساخت این نوع قفسه بندی سفارشی و بنا به خواسته ی مشتری بوده و برای کالا ها و اقلام سنگین به کار می رود. تحمل بار در این نوع قفسه بندی در هر طبقه 120 تا 300 کیلوگرم می باشد. نام دیگر این نوع قفسه بندی به دلیل مشبک و سوراخ های زیادی که در نبشی های آن وجود دارد قفسه بندی فلزی مشبک نیز می باشد.
انواع قفسه بندی پیچ و مهره ای در تهران
از ویژگی های بارز این نوع قفسه بندی قابلیت استفاده در انبارهای ملزومات، قطعات یدکی و انبارهای فنی می باشد و نصب و راه اندازی این نوع قفسه بندی به صورت دستی انجام می گیرد . نوع و تعداد نبشی با توجه به ارتفاع و تعداد طبقات  قفسه بندی تعیین می ‌گردد. این نوع قفسه بندی دارای متعلقاتی از قبیل: ورق پشت و بغل، لبه جلو، جاکارتی، مقسم، پلاک راهنما و... می‌ باشد این اجزا با توجه به درخواست مشتری قابل ارائه می باشد. در قفسه ی فلزی پیچ و مهره ای جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف از پلکان های پیچ و مهره ای و راهرو بندی بین قفسه بندی ‌ها استفاده شده و برای پوشش کف راهرو‌ها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهد شد.
رنگ تمامی قطعات قفسه بندی پیچ و مهره ای با فام طوسی آلکید آمید کوره ای بوده و بنا به درخواست مشتری با رنگ های پودری قابل تغییر می باشد و نکته ی آخر اینکه قیمت قفسه بندی مشبک با توجه به اندازه، ابعاد، ارتفاع، عرض و طول مورد نظر شما برای محیط انبار تعیین می گردد.
خرید قفسه بندی پیچ و مهره ای
سیستم‌های قفسه‌بندی استاندارد، پیچ و مهره‌ای ما به دلیل دوام استثنایی‌شان شناخته می‌شوند، امکان چیدمان بسیار انعطاف‌پذیر را فراهم می‌کنند و نصب سریع و ساده دارند. از طرف دیگر، واحدهای قفسه‌بندی پیچ‌دار ما یک راه‌حل ذخیره‌سازی همه‌منظوره، کم‌فضا، اقتصادی و همه‌کاره با طیف وسیعی از لوازم جانبی برای گسترش و پیکربندی مجدد ظرفیت ذخیره‌سازی آن در صورت تقاضا ارائه می‌دهند. قفسه بندی فولادی پیچ و مهره ای باز پایه ای ترین و اقتصادی ترین طرح قفسه بندی برای مصارف عمومی است. پشت و پهلوها به جز قسمت هایی که به وسیله بریس های متقاطع تثبیت می شوند باز هستند. واحدهای قفسه بندی پیچ و مهره ای با پانل های فولادی در سه طرف بسته می شوند تا پایداری و محافظت را فراهم کنند و تمیزی اقلام ذخیره شده را ارتقاء دهند. هنگامی که واحدها در کنار هم و پشت به پشت به هم متصل می شوند، یک پانل جانبی یا پشتی مشترک بین دو واحد استفاده می شود که در نتیجه صرفه جویی زیادی در هزینه حاصل می شود. نام دیگر قفسه بندی پیچ و مهره ای مشبک است.
قفسه بندی پیچ و مهره ای
امروزه در هر محیطی که انسان در آن فعالیت می کند، لوازم و اشیایی وجود دارد که استفاده دائمی از آنها نمی شود. اما آنقدر بی فایده نیستند که بتوان آنها را دور انداخت. بنابراین این مواد و لوازم باید در مکان مناسبی قرار گرفته و در دسترس باشد تا در مواقع لزوم به سرعت به آنها دسترسی پیدا کرده و مورد استفاده قرار گیرند. حال اگر تعداد این دستگاه ها از یک دستگاه بیشتر باشد که معمولاً هم همینطور است باید محل مناسبی برای آنها تعبیه شود. این مکان می تواند در خانه ها، انبارها یا مغازه ها باشد. حال اگر بخواهیم از یک منطقه خاص برای نگهداری مواد نهایت استفاده را ببریم باید تا حد امکان کل محیط انبار را به صورت طبقه بندی ایجاد کنیم تا بتوان تجهیزات را روی آن قرار داد. در گذشته از چوب و تاقچه های سنتی برای این کار استفاده می شد، اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای ساخته و به بازار عرضه شد. ما در مرکز فروش قفسه پیچ و مهره ای آماده مشاوره و راهنمایی شما در مورد قفسه بندی پیچ و مهره ای هستیم .

مزایای قفسه بندی فولادی پیچ و مهره ای

نصب آسان و سریع
کاملا قابل تنظیم
بادوام
ایده آل برای مناطق کوچک
دارای تنوع رنگ
دارای سازه های و ساختمانهای سبک است
کم هزینه برای نگهداری محصولات سبک
نصب آسان قفسه بندی پیچ و مهره ای

شکل ظاهری و کاربرد قفسه بندی پیچ و مهره‌ای

قفسه های پیچ و مهره ای در ابتدا فقط در طرح ها، رنگ های ساده و ثابت تولید می شدند، اما با گذشت زمان و نیاز بازار به تنوع بیشتر در شکل و ابعاد این قفسه ها، سازندگان آنها قفسه هایی را در ابعاد و اشکال امتحان کردند. و رنگ های مختلفی تولید میشوند تا امروزه تقریباً تمامی رنگ های این قفسه ها را از بازار خریداری کردند. رنگ‌های خاکستری و زرد زمانی پرمصرف‌ترین رنگ‌ها در بین مصرف‌کنندگان بودند، اما امروزه از رنگ‌های نارنجی، صورتی و سفید این قفسه‌ها نیز استفاده می‌شود. رنگ خاکستری این قفسه ها معمولا در مکان هایی که بسیار قدیمی هستند مانند لوازم یدکی قدیمی یا کتابخانه ها استفاده می شود، اما در سوپرمارکت ها و مکان هایی که قفسه ها مستقیماً جلوی چشم مشتری است، رنگ های روشن و شاد این قفسه ها نیز می باشد و ستفاده می شود. این قفسه مشبک به دلیل داشتن سوراخ های متعدد بر روی پایه های خود قابلیت نصب انواع لوازم تزئینی و نورپردازی را بر روی خود دارد و از این رو مصرف کنندگان می توانند از این محصولات با قیمت پایین و مقرون به صرفه برای ایجاد قفسه بندی در محیط استفاده و چرخش استفاده کنند و آن را به یک قفسه شیک و درجه یک تبدیل کنند.

نصب قفسه بندی پیچ و مهره ای

ابعاد قفسه‌ بندی پیچ و مهره ای

قفسه بندی پیچ و مهره ای را می توان تا ارتفاع 9 متر ساخت و بالا برد همچنین دهانه این قفسه به صورت استاندارد 65 سانتی متر می باشد. ابعاد قفسه بندی پیچ و مهره ای نیز در سایزهای 20، 25، 30، 35، 40، 46، 50، 60 سانتی متر موجود است همچنین می توان با قرار دادن این قفسه ها در کنار هم در یک ارتفاع، عمق یا عرض را افزایش داد که البته تعداد پایه ها در این حالت دو برابر می شود. هنگام انتخاب و خرید قفسه پیچ و مهره ای باید به وزن و اندازه اشیایی که قرار است روی آن قرار گیرند توجه شود.

قفسه بندی پیچ و مهره ای فلزی

خرید قفسه بندی پیچ و مهره ای

قفسه‌ی بندی پیچ و مهره ای کاربرد بسیار خوبی دارد و برای فروشگاه ‌ها بسیار مفید می‌باشد. می‌توانید این قفسه بندی ییچ و مهره‌ای با بهترین کیفیت از فروشگاه تهیه کنید.

قفسه بندی پیچ و مهره ای

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای

در مورد قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای می توان گفت که این نوع قفسه در جنس های مختلف و اندازهای گوناگون عرضه می‌شود و هر کدام آن قیمت مختلف دارد.
قفسه بندی پیچ و مهره ای
قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از قدیمی ترین، بهترین و مقرون به صرفه ترین قفسه های موجود در بازار است. البته با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، هر روز قفسه های شیک و بهتری وارد بازار می شود، اما قفسه بندی پیچ و مهره ای به دلیل سادگی و مزیتی که دارد همچنان کاربردی محسوب می شود.

مرکز فروش قفسه پیچ و مهره ای

فروشگاه قفسه بندی ، واقع در حسن آباد تهران بعنوان مرکز فروش قفسه پیچ و مهره ای اماده عرضه انواع قفسه های پیچ و مهره ای با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت می باشد. در صورت نیاز به مشاوره و یا خرید ، می توانید با ما در تماس باشید .
تلفن های تماس : 02166701410 - 02166711464
موبایل : 09124866548 - 09122167813
مرکز فروش قفسه پیچ و مهره ای کجاست ؟
مرکز فروش قفسه پیچ و مهره ای میدان حسن آباد می باشد .
شماره تلفن مرکز فروش قفسه پیچ و مهره ای چه شماره ای است ؟
جهت خرید و سفارش قفسه پیچ و مهره ای با موبایل 09124866548 تماس بگیرید .
قیمت ارسال قفسه پیچ و مهره ای چه مبلغی می باشد ؟
در این مرکز ارسال قفسه پیچ و مهره ای به صورت رایگان انجام می شود .
قیمت نصب قفسه پیچ و مهره ای چقدر می باشد ؟
قیمت نصب قفسه پیچ و مهره ای معمولا 10 درصد قیمت نهایی قفسه بندی پیچ و مهره ای می باشد .
تعداد بازدید این مطلب : 1839
تماس با ما
آدرس: میدان حسن آباد، روبه روی درب آتش نشانی ، پلاک 3
موبایل : 09124866548 - 09122167813
تلفن : 02166701410 - 02166711464
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در تهران می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح