09124866548

قفسه بندی فروشگاه لوازم التحریر + عالی ترین قیمت + ارسال رایگان و فوری

فروشگاه های لوازم التحریر، از جمله فروشگاه های پر محصول در میان تمام فروشگاه های بازار به شما می روند. به دلیل این که محصولات مغازه لوازم التحریر از اندازه های نسبتا کوچک تری برخوردار است، معمولا نیاز به استفاده از قفسه بندی در آن ها بیشتر نمود پیدا می کند. به همین دلیل هم صاحبان چنین فروشگاه هایی، به دنبال طراحی بهترین قفسه بندی فروشگاه لوازم التحریر خود هستند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهتر است تا انتهای مقاله با ما همراهی کنید تا بتوانید با نکات مهم آن، آشنایی بیشتری پیدا کنید.

نقش قفسه بندی فروشگاه در جذب مشتری

خیلی از افراد ممکن است تصور کنند که قفسه بندی فروشگاه هیچ نقشی در جذب مشتری ندارد. اما این تصور کاملا اشتباه است. اگر فروشگاه شما از قفسه بندی مناسبی برخوردار باشد، نظم خیلی خوبی در فروشگاه شما برقرار خواهد بود. این سبب می شود تا شما بتوانید راحت تر به هر مشتری رسیدگی کنید. به علاوه، زیبایی دکوراسیون داخلی فروشگاه شما، به همین قفسه بندی بستگی خواهد داشت. این یعنی اگر شما از قفسه های خیلی بی کیفیت استفاده کنید، می تواند سود نهایی شما را به شدت کاهش دهد. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که شما در بازار، رقبای زیادی خواهید داشت. مردم هم همیشه به ظاهر یک فروشگاه توجه می کنند. اگر فروشگاه شما نسبت به سایر رقبا از دکوراسیون شیکی برخوردار نباشد، مطمئنا مشتریان شما، رقبا را برای خرید انتخاب خواهند کرد.
 

قفسه بندی فروشگاه لوازم التحریر را از کدام سمت شروع کنیم؟

طبق تجربه ای که خیلی از صاحبان فروشگاه ها ارائه کردند، مشتریان به محض ورود به فروشگاه، به قفسه های سمت راست خود توجه می کنند. به همین دلیل هم توصیه می شود تا از همین سمت، شروع به طراحی قفسه های فروشگاه خود کنید. علاوه بر اینکه باید از قفسه بندی خوبی در این سمت استفاده کنید، باید محصولات برتر خود را هم در همین سمت قرار دهید. به عنوان مثال، برندها و مارک های مشهور بازار را در همین قفسه ها مرتب کنید تا مشتری احساس کند به یک فروشگاه شیک و معتبر وارد شده است. 

رنگ و جنس قفسه ها را چگونه انتخاب کنم؟

دقت داشته باشید که رنگ بندی و متریالی که برای قفسه های خود در نظر می گیرید، تاثیر زیادی در زیبایی فروشگاه شما خواهند داشت. شما باید از ترکیب رنگی استفاده کنید که اکثر مشتریان از آن رضایت داشته باشند. با این که شما صاحب آن فروشگاه هستید، اما باید سلیقه اکثر مشتریان خود را در نظر بگیرید؛ در غیر این صورت، ممکن است خیلی از مشتریان خود را از دست دهید. معمولا هم توصیه می شود برای یک فروشگاه لوازم التحریر، از دو رنگ سفید و سیاه استفاده کنید. چرا که محصولات این نوع فروشگاه، از تنوع رنگ زیادی برخوردار است و ترکیب این رنگ ها، یک نمای زیبا برای فروشگاه شما به ارمغان خواهد آورد. برای متریالی که قرار است از آن برای قفسه های خود استفاده کنید، پیشنهاد ما، چوب و فلز است. هر یک از این دو متریال، می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. هر یک از آن ها مزایای و معایبی دارند که می توانید بسته به نیاز خود، هر یک را در نظر بگیرید.

تفکیک محصولات در فروشگاه لوازم التحریر

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، برای زیبا جلوه دادن فروشگاه خود، باید از یک نظم اصولی بهره بگیرید. این نظم باید در تمام محصولات شما دیده شود. به همین دلیل هم استفاده از قفسه بندی در چنین فروشگاه هایی، خیلی طرفدار دارد. شما باید بسته به رنگی که برای هر قفسه در نظر می گیرید، محصولاتی متناسب با همان رنگ را انتخاب کرده و در آن قفسه قرار دهید. دقت داشته باشید که محصولات مختلف را به دسته بندی های مد نظر خود تقسیم بندی کنید. این مسئله می تواند شما را در پیدا کردن آن ها، یاری کند.

2 نکته مهم در قفسه بندی فروشگاه لوازم التحریر

یکسری نکات در این بخش از مقاله آماده کرده ایم که می توانند کمک زیادی به شما کنند. این نکات را ما براساس تحقیقاتی که از فروشگاه های مختلف انجام داده ایم، جمع آوری کرده ایم:
1- انتخاب یک ویترین مناسب برای فروشگاه لوازم التحریر
ویترین اولین چیزی است که مشتریان را به سمت مغازه شما جذب می کند. دقت داشته باشید که مشتریان قبل از ورود به مغازه و دیدن دکوراسیون داخلی شما، ویترین را خواهند دید. این یعنی شما باید محصولات مشتری پسند را در همین بخش قرار دهید. ویترین شما می تواند نشان دهنده دکوراسیون داخلی شما باشد. به همین دلیل هم، سعی کنید این قسمت را با شیک ترین قفسه ها تزیین کنید.
2- اهمیت قفسه بندی اصولی و درست
خیلی از صاحبان فروشگاه ها به این نکته اذعان کرده اند که قفسه بندی فروشگاهشان، تاثیر زیادی در فروش محصولات این فروشگاه داشته است. این افراد حتی گفته اند که قفسه بندی باید به صورت اصولی انجام شود؛ در غیر این صورت، نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد. به عنوان مثال، شما نمی توانید برای یک فروشگاهی که در ابعاد کوچک ساخته شده است، از قفسه های بزرگ استفاده کنید. این دو با هم در تناقض خواهند بود و همین مسئله، در نظر مشتری جلوه بیشتری خواهد داشت. شما باید در یک فروشگاه کوچک، از قفسه های کوچک اما زیادی استفاده کنید. این می تواند هم زیبایی فروشگاه شما را افزایش دهد و هم این که می توانید از تک تک فضاهای موجود در فروشگاه استفاده کنید.
شماره تلفن برای خرید فروشگاه لوازم التحریر چه شماره ای است ؟
جهت خرید قفسه برای مغازه لوازم التحریر ، با شماره موبایل 09124866548 تماس بگیرید .
ارسال قفسه فروشگاه لوازم التحریر به چه صورت می باشد ؟
ارسال قفسه بندی برای مغازه لوازم التحریر به صورت رایگان و فوری انجام می شود . هزینه نصب قفسه نیز معمولا 10 درصد فاکتور می باشد.
کدام قفسه بندی مغازه لوازم التحریر برای من مناسب است ؟
جهت مشاوره و انتخاب بهترین نوع قفسه برای مغازه لوازم التحریر با ما تماس بگیرید.
قیمت قفسه بندی مغازه لوازم التحریر چند است ؟
قیمت قفسه برای مغازه لوازم التحریر با توجه به حجم درخواستی و جنس مورد نظر متغیر می باشد.
تعداد بازدید این مطلب : 2914
تماس با ما
آدرس: میدان حسن آباد، روبه روی درب آتش نشانی ، پلاک 3
موبایل : 09124866548 - 09122167813
تلفن : 02166701410 - 02166711464
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در تهران می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح