09124866548

قفسه بندی فروشگاه زنجیره ای با عالی ترین قیمت + ارسال رایگان

امروزه با افزایش جمعیت و بسط و گسترش شهرها نیاز به انواع مراکز فروش متمرکز وفروشگاه ها باعث شده است که فروشگاه های زنجیره ای رواج گسترده ای پیدا کنند، این نوع فروشگاه ها معمولاً می توانند هر نوع محصولی را به صورت زنجیره‌ ای عرضه کنند که این محصولات طیف وسیعی از مواد غذایی و اقلام متنوع را در بر می گیرند، رفته رفته با افزایش و تنوع اقلام مختلف در فروشگاه ها قفسه بندی های مختلفی به دکوراسیون این مراکز راه پیدا کردند که به آن قفسه های فروشگاهی گفته می شود. این قفسه ها می توانند محصولات مختلف را به شکل منظم و تفکیک شده به صورت دسته بندی در خود جای دهند و توانایی این را دارند که از محصولات سبک تا نیمه سنگین را نگهداری کنند. در اینجا به قفسه بندی فروشگاه زنجیره ای می پردازیم .

انواع قفسه بندی فروشگاهی زنجیره ای

اصولا سیستمی که در قفسه و دسته بندی فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد دارای سه نوع مهم می ‌شود که از این قفسه ها می توان به: قفسه های یک طرفه، قفسه های دوطرفه و خود ایستا اشاره کرد.
قفسه‌ های یک طرفه فروشگاه زنجیره ای
این نوع قفسه که معمولاً به آن قفسه پیچی نیز گفته می ‌شود بر روی دیوار نصب شده و به این شکل می باشد که پایه ها و ستون های آن بر روی دیوار به وسیله پیچ و مهره قرار می گیرد و سپس شلف و طبقات بر روی این ستون ها نصب می شود، در این نوع قفسه بندی ارتفاع دیوار بسیار مهم و تاثیر گذار است که تعداد طبقات و ابعاد آنها بستگی به ارتفاع دیوار دارد، این نوع قفسه معمولاً یا جنس ام دی اف یا فلزی دارند و نوع قفسه بندی فلزی به دلیل جنس محکم می ‌تواند در فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها اقلام سنگین و نیمه سنگین را به راحتی تحمل کند و از قفسه ام دی اف هم می توان برای نگهداری سبزیجات و میوه ها و اقلام سبک در این فروشگاه ها بهره مند شد.
قفسه ‌های دو طرفه
قفسه های دوطرفه یکی از مهمترین پارامتر ها در طراحی داخلی و دکوراسیون فضای فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای و هایپرمارکت ها محسوب می شوند، همان طور که از نام آنها مشخص است این محصولات به شکل دوطرفه در راهروی میانی فروشگاه می توانند حجم وسیعی از اقلام و محصولات را در خود جای دهد، معمولا در ابتدا و انتهای این نوع قفسه بندی قفسه های تبلیغاتی یا همان سرلاین قرار می‌ گیرند که می توانند به مشتری کمک کنند محصولات را بهتر دیده و انتخاب کند، قفسه دو طرفه هم  امکان چینش حجم بیشتری از محصولات را می دهد  وهم می توان از فضاهای خالی بهترین استفاده را کرد و هم نمای فروشگاه را چندین برابر زیباتر می کند.
 
قفسه بندی یکطرفه خود ایستا
قفسه های خود ایستا یکی دیگر از تجهیزات بسیار پرکاربرد در طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها هستند که مانند قفسه های یک طرفه کنار دیوار قرار می ‌گیرند ولی نیاز به نصب و پیچ و مهره کردن آنها نیست و همانطور که از نام آن مشخص است  بر روی زمین به شکل ایستاده می باشند و ارتفاع این نوع قفسه بندی ثابت است و نمی ‌توان مانند قفسه بندی یکطرفه آن را با توجه به متراژ دیوار تغییر داد، معمولا اقلام و محصولاتی که میتوان بر روی این قفسه بندی چیده شوند، کالاهای  سبک وزن و دارای حجم و ابعاد کوچکی مثل انواع تنقلات می باشند.

مزایای و اهمیت قفسه بندی فروشگاه زنجیره ای

اصولاً نظم در هر محیطی باعث جذابیت و القای حس آرامش به افراد درون آن فضا می‌ شود فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای به دلیل داشتن حجم بالایی از محصولات و اقلام مختلف شوینده ها، مواد خوراکی، تنقلات، پروتئین ها و میوه ها و سبزیجات بیش از پیش نیازمند به ایجاد قفسه بندی هستند که متعاقباً استفاده از این تجهیزات در دکوراسیون داخلی و برای قرار دادن محصولات اهمیت فراوانی پیدا کرده که در بخش زیر به چند مزیت آن اشاره می کنیم :
- ایجاد نظم و قرار گیری محصولات در مکان مشخص
- تفکیک بندی و دسته بندی اقلام و مواد خوراکی از همدیگر
- افزایش زیبایی و جذابیت داخلی فروشگاه
- ایجاد فضای بهتر برای رفت و آمد کاربران و مشتریان
- افزایش دید مشتری و پیدا کردن  راحت و سریع محصول مورد نظر
- جلوگیری از شلختگی و آشفتگی در محیط داخلی فروشگاه
- قرار دادن برچسب های قیمت در کناره های قفسه به منظور اطلاع مشتری از نرخ محصولات

شماره تلفن برای خرید و سفارش قفسه بندی فروشگاه زنجیره ای چه شماره ای است ؟
برای خرید و سفارش قفسه بندی فروشگاه زنجیره ای با تلفن 09124866548 تماس بگیرید.
ارسال قفسه بندی فروشگاه زنجیره ای به چه صورت می باشد ؟
ارسال قفسه بندی فروشگاه زنجیره ای به صورت رایگان و فوری انجام می شود . هزینه نصب قفسه نیز معمولا 10 درصد فاکتور می باشد.
کدام قفسه بندی فروشگاه زنجیره ای برای من مناسب است ؟
برای مشاوره و انتخاب بهترین نوع قفسه بندی فروشگاه زنجیره ای با ما تماس بگرید .
قیمت قفسه بندی فروشگاه زنجیره ای چند است ؟
قیمت قفسه برای فروشگاه زنجیره ای با توجه به حجم درخواستی و جنس مورد نظر متغیر می باشد.
تعداد بازدید این مطلب : 481
تماس با ما
آدرس: میدان حسن آباد، روبه روی درب آتش نشانی ، پلاک 3
موبایل : 09124866548 - 09122167813
تلفن : 02166701410 - 02166711464
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در تهران می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح