09124866548

قفسه بندی برای بالکن و تراس + ارسال و نصب فوری و رایگان

بالکن ها از جمله فضاهایی هستند که می توان از آن ها برای قفسه بندی و جا دادن وسایل استفاده کرد. اما باید حتما به این موضوع دقت شود که قفسه بندی این فضا، باید به بهترین نحو ممکن انجام شود؛ به طوری که هم بتواند زیبایی منحصر به فردی برای تراس به ارمغان آورد و هم این که بتواند حجم مناسبی از وسایل را در این مکان نگهداری کرد. در ادامه این مقاله، قفسه بندی بالکن را بیش تر برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

قفسه های مناسب برای بالکن کدام اند؟

قبل از اینکه به سراغ خرید و طراحی چنین قفسه هایی بروید، حتما باید نیاز خود را در نظر بگیرید. خیلی از افراد صرفا به دنبال زیبایی و تزیین بالکن خانه خود هستند؛ اما عده ای دیگر نیز می خواهند کارایی بیش تری برایشان داشته باشد. با توجه به این دو نیاز، باید هم متریال مناسب برای ساخت قفسه ها را در نظر بگیرید و هم این که نوع قفسه ها را مشخص کنید. 

نکات کلیدی برای قفسه بندی بالکن های باریک

باید حتما ظرفیت تراس را در نظر بگیرید. در برخی از خانه ها، شکل این بالکن به گونه ای است طول از عرض آن بیش تر است. در حقیقت، چنین بالکن هایی باریک و طولانی هستند. با توجه به این موضوع، حتما باید یک مکان مناسب برای قرار دادن قفسه ها انتخاب کرد. معمولا بهترین جایی که توصیه می شود، انتهای بالکن است؛ چرا که شما می توانید به راحتی به قفسه ها دسترسی داشته باشید. حتما باید ابتدای بالکن را خالی بگذارید تا بتوانید از این فضای باریک، عبور کنید. همچنین، بهتر است برای چنین بالکنی، از قفسه های چند طبقه استفاده کنید. به گونه ای که بتواند چندین وسیله را از کف تا سقف این بالکن روی هم چید.

قفسه های چوبی یا فلزی، کدام یک بهتر است؟

شاید خیلی از شما این سوال را مطرح کنید که کدام یک از این دو نوع قفسه مناسب است؟ در این باره باید به این موضوع توجه کنید که هر یک از این دو قفسه، مزایا و معایبی خواهند داشت. به عنوان مثال، مزیتی که قفسه های فلزی از آن برخوردار اند، استحکام بالا در مدت زمان نسبتا طولانی است. به علاوه، می توانند وزن نسبتا سنگینی هم تحمل کنند. اما این موضوع برای قفسه های چوبی صدق نمی کند. قفسه های چوبی معمولا با توجه به مترایلی که دارند، از استحکام کم تری برخوردار اند. این قفسه ها ممکن است در گذر زمان، کیفیت خود را از دست دهند. همچنین، در صورت وارد شدن فشار بیش از اندازه به این نوع قفسه، احتمال شکستگی آن ها نیز وجود خواهد داشت. اما قفسه های چوبی نیز مزیت هایی نسبت به انواع فلزی دارند. به عنوان مثال، با توجه به این که در بالکن ها، زیبایی نیز جزو ملاک های انتخاب شما قرار می گیرد، این نوع قفسه می تواند گزینه بهتری باشد. قفسه های چوبی نسبت به انواع فلزی از زیبایی بیش تری برخوردار اند. به علاوه، می توانند ظاهر کلاسیکی برای تراس شما به ارمغان آورند. شایان به ذکر است که قفسه های چوبی، حجم تقاضای بیش تری نسبت به انواع فلزی در بازار دارند. همچنین، می توانید برای قرار دادن وسایل تزیینی نیز از آن ها استفاده کنید. این یعنی صرفا برای نگهداری وسایل مورد استفاده قرار نمی گیرد. به عنوان مثال، شما می توانید انواعی از گلدان را در هر یک از این قفسه قرار دهید تا نمای زیباتری برای دکوراسیون خانه خود فراهم کنید.
شماره تلفن برای خرید و سفارش قفسه بندی بالکن و تراس چه شماره ای است ؟
جهت خرید قفسه بندی بالکن و تراس با شماره 09124866548 تماس بگیرید.
ارسال بالکن و تراس به چه صورت می باشد ؟
ارسال قفسه بندی برای تراس و بالکن به صورت رایگان و فوری انجام می شود . هزینه نصب قفسه نیز معمولا 10 درصد فاکتور می باشد.
کدام قفسه تراس برای من مناسب است ؟
جهت مشاوره درباره انتخاب بهترین قفسه تراس و بالکن ، می توانید با ما تماس بگیرید.
قیمت قفسه بالکن چند است ؟
قیمت قفسه تراس و بالکن با توجه به حجم سفارش و نوع جنس درخواستی متغیر می باشد .
تعداد بازدید این مطلب : 1731
تماس با ما
آدرس: میدان حسن آباد، روبه روی درب آتش نشانی ، پلاک 3
موبایل : 09124866548 - 09122167813
تلفن : 02166701410 - 02166711464
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز فروش تجهیزات فروشگاهی در تهران می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح